Verkeerseducatie in het basisonderwijs : Haags verkeersonderwijs project. Deel II: Achtergronden.

Auteur(s)
Hoenen, J.A.
Jaar
Samenvatting

It is necessary for traffic education on schools and in particular the behavioural component in it, to study the causes and motives of traffic accidents in which children of different ages are involved. In correlation with behaviour, exposition and experience the question must be raised if children from their psychological and physical development are sufficiently prepared for an independent participation in traffic.

Publicatie aanvragen

2 + 1 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 16204 /83/ IRRD 247034
Uitgave

's-Gravenhage, Onderwijscommissie voor Veilig Verkeer/ Haags Verkeersonderwijs Project, 1979, 82 p., graph., tab., ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.