Wat werkt : 30, 50 of dynamisch ? Amstelveen, Purmerend en Volendam : drie scholen, drie snelheden, één vergelijking.

Auteur(s)
Siemensma, P. Hegeman, G. & Bakker, M.
Jaar
Samenvatting

De vraag of je beter een dynamische, of beter een statische snelheidslimiet bij scholen moet invoeren, is niet eenvoudig met ja of nee te beantwoorden. Een eerste vergelijking van statische en dynamische snelheidslimieten bij drie vergelijkbare schoolomgevingen levert een indicatie op van effecten en voor- en nadelen van dynamische snelheidslimieten bij scholen en van de effecten van andere, inrichtingseffecten op de snelheid. (Author/publisher)

Publicatie aanvragen

2 + 12 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
20130041 ST [electronic version only]
Uitgave

Verkeerskunde, Vol. 63 (2012), No. 7, p. 40-41

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.